Jak zacząć?
Ogłoszenia
Regulamin
Umiejętności
Moc Magiczna
Statystyki
Spis Bogów
Rozliczenie z treningów
Sprawy do Administracji
Ranking
wymiana
Spotlights
Sophia Templer
Najlepsza postać żeńska
Miles Halter/Nathan Frost
Najlepsza postać męska
Felicity Wayland
Miss Forum
Miles Halter/John Oswald
Mister Forum
Miles Halter/John Oswald
Najlepszy Wątek
Freywald
Najlepsza para
Strona Główna



Poprzedni temat «» Następny temat
Alfabetyczny Spis Bogów
Autor Wiadomość
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:18   Alfabetyczny Spis Bogów

















































 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:19   



Afrodyta


2/6 [MARGARET VÁZQUEZ | Lara Connors-Croft]
Nr domku: » #10 «
Symbol: gołębica
Cechy szczególne: uroda, zmieniające kolor oczy
Moc losowana: czaromowa

Poziom 1: Mówiąc przyciąga uwagę większej ilości słuchaczy.

Poziom 2: Jest w stanie przekonać do czegoś realnego jedną osobę, jeśli bardzo skupi się nad tym, co chce powiedzieć oraz na swoim celu.
(Działanie zależne od kostki/MG.)


Poziom 3: Jest w stanie przekonać do czegoś realnego do pięciu osób, jeśli bardzo skupi się nad tym, co chce powiedzieć oraz na swoim celu.
(Działanie zależne od kostki/MG.)


Poziom 4: Jest w stanie przekonać do czegoś realnego do dwudziestu osób, jeśli bardzo skupi się nad tym, co chce powiedzieć oraz na swoim celu. Musi jednak zwrócić na siebie uwagę wszystkich, np. za pomocą podniesionego głosu.
(Działanie zależne od kostki/MG.)
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:19   



Aglaja


0/1
Nr domku: » #0 «
Symbol: słońce
Cechy szczególne: jasne włosy
Moc nielosowana: kule światła

UWAGA!
Z każdym zdobytym poziomem postać
otrzymuje +1 do zręczności.

Poziom 1: Heros jest w stanie stworzyć niewielką kulę światła o średnicy do 1 cm, która oświetla przestrzeń wokół niego w promieniu
1 m.


Poziom 2: Heros jest w stanie stworzyć kulę światła o średnicy 3 cm, która oświetla przestrzeń wokół niego w promieniu do 1,5 m.

Poziom 3: Heros jest w stanie stworzyć kulę światła o średnicy 7 cm, która oświetla przestrzeń wokół niego w promieniu do 2 m.

Poziom 4: Heros jest w stanie stworzyć kulę światła o średnicy 15 cm, która oświetla przestrzeń wokół niego w promieniu do 3,5 m.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:31   



Amfitryta


1/1 [SOPHIA TEMPLER]
Nr domku: » #0 «
Symbol: delfin
Cechy szczególne: oczy koloru morza (niebieskie)
Moc nielosowana: kontrola wody

Poziom 1: Umożliwia oddychanie pod wodą. Dzieci Amfitryty są także dobrymi pływakami. Mogą jednak utonąć, jeśli utracą wolę życia. Na tym poziomie mocy mogą panować nad wodą o objętości do 50 litrów.

Poziom 2: Na tym poziomie dodatkowo heros może uchronić przed wodą ubrania swoje i jednej dodatkowej osoby. Objętość wody, nad którą może panować wzrasta do 150 litrów.

Poziom 3: Objętość wody, którą może kontrolować wzrasta do maksymalnie 250 litrów.

Poziom 4: Objętość wody, którą może kontrolować wzrasta do maksymalnie 400 litrów.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:36   



Apeliotes


0/1
Nr domku: » #0 «
Symbol: kosz z owocami
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: aerokineza - kontrola nad wiatrem

Poziom 1: Umożliwia wytwarzanie niewielkich podmuchów powietrza oraz wykonywanie wyższych skoków, niż zwykły człowiek. Ponadto wszelkie upadki nie są tak dotkliwe. Heros unosi się w powietrzu na wysokości do 100 centymetrów, potrafi również swobodnie przemieszczać się na tej wysokości. Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 1 kg.

Poziom 2: Podmuchy powietrza stają się silniejsze, a ponadto umożliwia uniesienie się w powietrze na wysokość do 250 centymetrów, heros potrafi swobodnie przemieszczać się na tej wysokości. Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 2,5 kg.

Poziom 3: Wytwarzane podmuchy wiatru są jeszcze silniejsze, a dodatkowo heros może stworzyć małe wiry powietrzne (niezagrażające nikomu). Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 5 kg.

Poziom 4: Podmuchy powietrza stają się bardzo silne, heros może się wznieść na wysokość do 500 centymetrów nad ziemię, zachowując pełną swobodę ruchów. Wiry powietrzne mogą osiągać wysokość do dwóch metrów. Półbóg może unosić przedmioty w powietrzu ważące nie więcej, niż 10 kg. Jest w stanie zatrzymywać przedmioty lecące w powietrzu, ciężkie rzeczy może spowolnić jedynie za pomocą podmuchu wiatru
(10 kg -50kg)
.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:43   



Apollo


3/6 [REY STRAHL | Clyde Rosenthal |
Samuel Macmillan]
Nr domku: » #7 «
Symbol: lira
Cechy szczególne: blond włosy, niebieskie/zielone oczy
Moc nielosowana: strzelanie z łuku, talent artystyczny, medycyna
Moc losowana: leczenie dotykiem lub zsyłanie chorób

UWAGA!
W tym wypadku dzieci Apolla losują, którą z umiejętności losowanych posiadają (albo leczenie, albo zsyłanie zaraz). Jedną z losowanych umiejętności posiadają automatycznie.

Poziom 1: Pod wpływem dotyku leczone są lekkie rany cięte, zadrapania, siniaki.
LUB
Heros poprzez dotyk jest w stanie wywołać katar, łzawienie oczu, lekką reakcję alergiczną oraz kichanie. Efekt jest losowy i niezależny od herosa.


Poziom 2: Możliwość leczenia ran niezbyt ciężkich: głębszych ran ciętych, stłuczeń mięśni, lżejszych oparzeń.
LUB
Poprzez dotyk heros potrafi dodatkowo wywołać gorączkę (do 38 stopni) w odległości do 4m od siebie. Poprzez dotyk może wywołać lekkie zapalenie dotkniętej części ciała oraz opryszczkę. Przy wielkim skupieniu jest w stanie zadecydować, jakiego typu chorobę ześle.


Poziom 3: Heros na tym poziomie jest już całkiem dobrze wprawionym uzdrowicielem. Może wyleczyć złamanie zamknięte, bądź przyśpieszyć zrastanie się kości. Uzdrawia również głębsze i bardziej rozległe stłuczenia oraz poparzenia.
LUB
Heros jest w stanie wywołać zależnie od swojej woli katar, łzawienie oczu, silną reakcję alergiczną, kichanie, gorączkę w odległości do 16m od siebie. Poprzez dotyk potrafi wywołać silne zapalenie dotkniętej części ciała. Wywołanie nieśmiertelnej choroby zakaźnej (np. ospa wietrzna) kosztuje maksymalną ilość mocy magicznej.


Poziom 4: Możliwość leczenia naprawdę głębokich ran, złamań otwartych, poważnych stłuczeń oraz poparzeń. Poza tym półbóg jest w stanie uzdrowić zwichnięcia oraz skręcenia stawów, a także stany zapalne.
LUB
Heros jest w stanie wywołać zależnie od swojej woli gorączkę w odległości do 40m od siebie. Wywołanie nieśmiertelnej choroby zakaźnej (np. ospa wietrzna) kosztuje połowę maksymalnej mocy magicznej. Wywołanie długotrwałych chorób zakaźnych, które nieleczone mogą prowadzić do śmierci, kosztuje maksymalną ilość mocy magicznej (jest to na przykład ebola)
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:51   



Ares


4/6 [Octavia Harris | BJÖRN INGVARSON |
Azarel Morin | Seung Jungho]
Nr domku: » #5 «
Symbol: dzik przebity włócznią, wilk, miecz, tarcza, zbroja
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: urodzony wojownik

Poziom 1: Potomkowie Aresa opanowali umiejętność walki jednym, wybranym rodzajem oręża na poziomie, który umożliwia posługiwanie się nim w sposób niezagrażający postronnym osobom (poziom 1 umiejętności walka bronią).

Poziom 2: Na tym poziomie heros dobrze opanował walkę wybranym rodzajem oręża na poziomie dobrym (poziom 2 umiejętności walka bronią) i drugim rodzajem broni w sposób bezpieczny (poziom 1 walka bronią).

Poziom 3: Potomkowie Aresa są już całkiem wprawnymi wojownikami. Posługiwanie się swoim głównym rodzajem broni opanowali na poziomie bardzo dobrym (poziom 3 umiejętności), drugim rodzajem broni dobrze się posługują (poziom 2) i zaczęli trening walki kolejnym orężem, którym już też nieźle się posługują (poziom 1).

Poziom 4: Heros opanował umiejętność walki trzema wybranymi broniami, w tym jedną na poziomie mistrzowskim (poziom 4), jedną na poziomie bardzo dobrym (poziom 3) i trzecią władają dobrze (poziom 2).
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 14:53   



Artemida


0/0
Nr domku: » #8 «
Symbol: łania, księżyc

 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:16   



Asklepios


0/1
Nr domku: » #0 «
Symbol: wąż owinięty wokół laski
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: znajomość medycyny
Moc losowana: leczenie dotykiem

UWAGA!
Dziecko Asklepiosa może wyleczyć jedną dolegliwość
w ciągu doby fabularnej (15 postów fabularnych).

Poziom 1: W obecności dziecka Asklepiosa organizm regeneruje się nieco szybciej, niż gdyby leczenie odbywało się w naturalnym tempie.

Poziom 2: Heros opanował moc w wystarczającym stopniu, by móc leczyć zadrapania.

Poziom 3: Na tym poziomie opanowania mocy możliwe jest uzdrowienie: ran ciętych, drobnych stłuczeń oraz siniaków

Poziom 4: Heros jest w stanie leczyć poważniejsze rany cięte, stłuczenia, zwichnięcia, skręcenia oraz drobne poparzenia.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:20   



Atena


1/6 [Tyler O'Connell]
Nr domku: » #6 «
Symbol: sowa, gałązka oliwna
Cechy szczególne: szare oczy, blond włosy
Moc nielosowana: szybkie zapamiętywanie, łatwość uczenia się, zdolności strategiczne, dobrzy wojownicy

Poziom 1: Dzieci Ateny szybciej zapamiętują i kojarzą fakty. Łatwiej idzie im wyciąganie z nich logicznych wniosków, niż u przeciętnego człowieka.

Poziom 2: Jeszcze szybciej zapamiętują nowo poznane fakty. Rozpatrując zastaną sytuację dużo sprawniej znajdują dostępne rozwiązania i zazwyczaj są one trafniejsze, niż pomysły przeciętnego człowieka. Nauka walki wybranym rodzajem broni przychodzi im łatwiej. Na tym poziomie mają opanowany jeden rodzaj broni w sposób zezwalający na jej bezpieczne i skuteczne użycie (poziom 1 umiejętności walka bronią).

Poziom 3: Dobrze opanowana zostaje umiejętność walki jednym rodzajem broni (poziom 2), drugi oręż opanowany na poziomie początkującego (poziom 1). Na tym poziomie dzieci Ateny dużo łatwiej potrafią władać bronią improwizowaną, nawet jeśli ktoś inny nie wpadłby na użycie tego samego przedmiotu w roli oręża (poziom 1 umiejętności walki bronią improwizowaną). Dodatkowo rozwinęły umiejętność łączenia faktów oraz znajdowania rozwiązań problemów, by samemu układać dość trafne strategie.

Poziom 4: Na tym poziomie dziecko Ateny potrafi posługiwać się jednym wybranym rodzajem broni na poziomie zaawansowanym (poziom 3), drugim włada dobrze (poziom 2) i trzecim na poziomie początkującego (poziom 1). Teraz jest też świetnym strategiem, a wraz ze zdobywaniem nowych doświadczeń będzie jeszcze lepszym. Uczy się i zapamiętuje nowe rzeczy dużo szybciej, niż przeciętny człowiek.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:21   



Boreasz


0/1
Nr domku: » #0 «
Symbol: kogut
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: aerokineza - kontrola nad wiatrem

Poziom 1: Umożliwia wytwarzanie niewielkich podmuchów powietrza oraz wykonywanie wyższych skoków, niż zwykły człowiek. Ponadto wszelkie upadki nie są tak dotkliwe. Heros unosi się w powietrzu na wysokości do 100 centymetrów, potrafi również swobodnie przemieszczać się na tej wysokości. Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 1 kg.

Poziom 2: Podmuchy powietrza stają się silniejsze, a ponadto umożliwia uniesienie się w powietrze na wysokość do 250 centymetrów, heros potrafi swobodnie przemieszczać się na tej wysokości. Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 2,5 kg.

Poziom 3: Wytwarzane podmuchy wiatru są jeszcze silniejsze, a dodatkowo heros może stworzyć małe wiry powietrzne (niezagrażające nikomu). Potrafi unosić w powietrzu przedmioty nie cięższe niż 5 kg.

Poziom 4: Podmuchy powietrza stają się bardzo silne, heros może się wznieść na wysokość do 500 centymetrów nad ziemię, zachowując pełną swobodę ruchów. Wiry powietrzne mogą osiągać wysokość do dwóch metrów. Półbóg może unosić przedmioty w powietrzu ważące nie więcej, niż 10 kg. Jest w stanie zatrzymywać przedmioty lecące w powietrzu, ciężkie rzeczy może spowolnić jedynie za pomocą podmuchu wiatru
(10 kg -50kg).
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:37   



Chione


2/3 [Nathan Frost | Annabelle Lavelle]
Nr domku: » #21 «
Symbol: płatek śniegu
Cechy szczególne: ciemne włosy, jasna cera
Moc nielosowana: zamrażanie, obniżanie temperatury
Moc losowana: wpływ na pogodę

Poziom 1: Zamrażanie i pokrywanie szronem niewielkich przedmiotów.

Poziom 2: Zamrażanie, pokrywanie szronem przedmiotów o maksymalnych wymiarach 1m x 1m x 1m. Obniżanie temperatury otoczenia o 2°C w promieniu 1m od siebie.

Poziom 3: Zamrażanie, pokrywanie szronem przedmiotów o maksymalnych wymiarach 5m x 5m x 5m, a także pomieszczeń. Na tym poziomie dziecko Chione jest w stanie zamrozić przedmiot znajdujący się w zasięgu 3m. Obniżanie temperatury otoczenia o maksymalnie 5°C w zasięgu 3 metrów. Dzieci Chione stają się odporne na niską temperaturę otoczenia (do -10°C).
[W zależności od stanu emocjonalnego mogą wystąpić opady śniegu w pobliżu potomka (zimą)]


Poziom 4: Zamrażanie mniejszych budynków (do 100 m²), drzew (do 10m wysokości), przedmiotów oddalonych o maksymalnie 7 metrów. Zamrażanie osób na czas nie większy, niż 30 minut (2 posty), wymagany jest kontakt fizyczny. Obniżanie temperatury otoczenia o maksymalnie 10°C w zasięgu do 5 metrów. Dzieci Chione nabywają odporność na niską temperaturę (do -30°C).
[Zależnie od stanu emocjonalnego półboga możliwe jest występowanie opadów śniegu w pochmurny dzień, jeśli temperatura powietrza nie przekracza 7°C.]
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:41   



Chloris


0/1
Nr domku: » #0 «
Symbol: wianek/bukiet kwiatów
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: przyspieszenie rozwoju kwiatostanów

Etapy wzrostu:
Powstawanie pąków > Kwitnięcie > Zawiązywanie owocu

Poziom 1: Przyśpieszenie rozwoju do 5 wybranych kwiatostanów znajdujących się na roślinie za pomocą dotyku.

Poziom 2: Przyśpieszenie rozwoju do 10 wybranych kwiatostanów znajdujących się na roślinie za pomocą dotyku.

Poziom 3: Przyśpieszenie rozwoju do 20 wybranych kwiatostanów znajdujących się na roślinie za pomocą dotyku. Dodatkowo może przyśpieszyć rozwój 10 kwiatostanów znajdujących się w odległości nie większej, niż 5 metrów.

Poziom 4: Przyspieszenie rozwoju do 40 wybranych kwiatostanów, bądź wszystkich kwiatostanów z jednego drzewa. Przyspieszenie rozwoju do 20 wybranych kwiatostanów znajdujących się w odległości nie większej, niż 10 metrów
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:45   



Dejmos


1/1 [Davina Martin]
Nr domku: » #0 «
Symbol: spłoszony koń
Cechy szczególne: brak
Moc nielosowana: kontrola umysłu - wywoływanie strachu

Poziom 1: Za pomocą kontaktu fizycznego, potomek Dejmosa może zdobyć wiedzę na temat lęków osoby, której dotyka.

Poziom 2: W celu odkrycia lęków drugiej osoby, potomkowi Dejmosa wystarcza sam kontakt wzrokowy.

Poziom 3: Wyczuwanie strachu innych osób znajdujących się w pobliżu. Potomek Dejmosa poprzez kontakt fizyczny jest w stanie przekazać drugiej osobie iluzje tego, co najbardziej ją przeraża.

Poziom 4: Potomek Dejmosa ma znacznie rozwinięte umiejętności. Do wywoływania iluzji wystarcza mu jedynie kontakt wzrokowy.
 
   Podziel się na:     
MG
Administrator


Wysłany: 2016-07-20, 15:54   



Demeter


1/6 [Avery Rin Veynress]
Nr domku: » #4 «
Symbol: kłos zboża
Cechy szczególne: brązowe oczy, ciemne włosy
Moc nielosowana: kontrola nad roślinami -
moc jest skuteczniejsza w przypadku roślin uprawnych


Etapy wzrostu roślin:
Nasiono > Kiełkowanie > Wzrost > Powstawanie pąków > Kwitnięcie > Zawiązywanie owocu > Dojrzewanie > Owoc

Poziom 1: Dzieci Demeter czują naturalną więź z roślinami. Lepiej idzie im ich uprawa, rzadziej więdną i chorują. Ponadto mogą przyśpieszyć ich rozwój, roślina rośnie o maksymalnie 2cm w danym etapie wzrostu, jeśli heros zostaje w odległości 1m od wybranej rośliny. W przypadku silnego skupienia heros może wspomóc rośliny w rozwoju przez 2 etapy u 15 roślin.

Poziom 2: Na tym poziomie roślina rośnie o 2cm w danym etapie wzrostu, jeśli heros zostaje w odległości 1,5m od wybranej rośliny.

Poziom 3: Na tym poziomie roślina rośnie o 2cm w danym etapie wzrostu, jeśli heros zostaje w odległości 2m od wybranej rośliny. W przypadku silnego skupienia heros może wspomóc rośliny w rozwoju przez 2 etapy u 25 roślin.

Poziom 4: Na tym poziomie roślina rośnie o 2cm w dwóch etapach wzrostu, jeśli heros zostaje w odległości 2,5m od wybranej rośliny. W przypadku silnego skupienia heros może wspomóc rośliny w rozwoju przez 3 etapy u 30 roślin.
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





PRAWA AUTORSKIE
BANERY
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 7